måndag 6 oktober 2008

Vårdcentralen Kronan, Sundbyberg

Genast när jag öppnade lägenhetsdörren och steg ut kom tårarna. Sedan grät jag hela vägen till vårdcentralen. Jag är alltså inte alls rädd för att vara anorlunda.. att gå ut bland folk och gråta är ingen grej för mig... men om folk får för sig att jag är gravid blir jag förstörd. Hela tiden lyssnade jag på högmusik i min freestyle. Jag ville inte riskera att få höra några kommentarer.

Sköterskan idag var väldigt bra. Så nu är jag listad på vårdcentralen där, efter hennes rekomendation. Jag hade flera frågor jag hade velat ställa till henne, men jag lät bli... jag har tex väldigt ont i min hals och det beror inte på någon förkylning..

Utgifter idag på vårdcentralen : 70kr.

1 kommentar:

Erica Bessant sa...

http://www.oasverige.org/index.htm

Hej frida, Jag har en kompis som har en slags ätstörning hon är väldigt engagerad i organisationen över och menar att den hjälpt henne mycket. Snubblade över din den här bloggen på facebook. Hoppas att du inte känner att jag tränger mig på. OA ska ha något slags konvent i stockholm ganska snart. Vill du och är intresserad av att veta mer kan jag höra med min kompis om jag kan ge dig hennes telefonnummer eller mail...

Kram,

Erica