fredag 10 oktober 2008

John blund har tappat bort min adress

Jag sover väldigt dåligt. Jag tar inge längre sömndropparna. Även om dom fick mig att sova så drömde jag så mycket mardrömmar. Men nu kanske jag borde ta dem snart igen så att jag får sova ut.. Vaknar hela jävla tiden. Klockan är nu 13.05 och jag känner för att gå och lägga mig igen, så trött är jag.

I natt vaknade jag stup i kvarten och trodde att det slog gnistror från min antennsladden till Tv:n...Jag var rädd för att lägenheten skulle brinna ner och att jag inte skulle vakna.

Igår vaknade jag massvis av gånger och trodde att någon fipplade med brevinkastet och dörren. Att någon la in lappar, eller skruvade och knackade...

I förrgår var jag varje gång jag vaknade övertygad om att någon gömde sig i mitt badrum..

Inga kommentarer: