fredag 3 oktober 2008

Dr Gustaf.

Igår morse hade jag mitt andra besök hos Dr. Gustaf.
Det resulterade i: förlängd sjukskriving, starkare dos av dom antidepresiva tabletterna, vi har bokat in ett möte hos en psykolog nästa vecka (Jag ska träffa honom nu pga långa väntetider hos CAPIO) och så ska jag även gå till sjukstugan för att få sprutor innehållande vitaminer -varannan dag, eftersom jag inte ätit dom vitaminer som han skrev ut till mig förra gången.

Det skrämmer mig att vi måste göra så här. Varför kan jag inte bara svälja dom jävla vitaminerna istället, men det går inte. Jag får panik. Att få sprutorna tar emot, men det känns lättare.. det är någon annan som gör det mot mig, det ger mig inte ångest på samma sätt.

Det kommer nu gå lättare för mig at få hjälp när jag blir skriven här. Det har jag redan märkt. Men jag känner mig sviken, det suger att det här fick bli orsaken till att jag skriver mig här.

Inga kommentarer: