söndag 5 oktober 2008

Never again...

Jag tänker stanna i min lägenhet tills jag dör, jag säger inte att jag vill dö -utan bara att jag att jag gett upp världen där ute. Den är för hård. Jag stannar här.

Igår var det en kille som frågade mig om jag är gravid. Han trodde att jag var gravid. Han trodde att jag var gravid och frågade mig om det. G R A V I D . . . -jag svarade: Bra..fråga tjejen med ätstörningar om hon är gravid, jävligt smidigt.. sen bröt jag ihop och grät som om någon just kört över alla jag känner.

Jag tänker aldig gå ut utanför den här lägenheten. Jag är så jävla ledsen just nu. Jag var nere igår, tänkte att det skulle vara bra för mig att komma ut lite, göra sig fin och träffa folk. Jag började med att köpa en ny klänning, hoppades att den skulle muntra upp mig, få mig att känna mig fin. Jag kände mig fin ända tills en kille sa till mig att jag hade fula strumpbyxor och en annan frågade om jag är gravid. Om jag var nere igår, är jag på botten idag. Jag är så jävla ledsen, dörren till mig lägenhet är låst och jag tänker aldrig öppna den igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för jävla puckon du träffar? Vem häver ur sig såna saker liksom? Jag är säker på att dina strumpbyxor var jättefina. //Madde

Anonym sa...

dom var vita. min klänning var blå. -frida