söndag 19 oktober 2008

I hela världen..

så finns det inte någon som jag litar på. Jag antar att det kommer göra många människor ledsna att jag skriver så, men det är sant. Hur mycket jag än försöker så kan jag inte. Jag antar att det inte är så hälsosamt. Att det kanske är en anledning till att jag mår dåligt. Det finns personer jag litar på med än andra. Men det finns ingen jag helt litar på, ingen jag kan berätta allt för. Fel av mig. Det finns flera sådanna personer i min närhet, men det är ingen som jag släpper så nära mig och jag hatar det.

Jag kan ju för fan inte ens slappna av när jag sover!!! Jag spricker snart!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade vännen... Det gör mig så ont när du mår dåligt. Önskar så intensivt att jag kunde hjälpa dig...

Anonym sa...

jag vill inte det, att någon annan ska må dåligt för att jag gör det. Det är inte det som är meningen.

Anonym sa...

Självklart mår jag dåligt av att min äldsta vän mår dåligt, men det är inget du ska må dåligt av i din tur...Jag hoppas att du vet att jag finns här om du vill prata, skälla, skrika eller bara sitta tyst, även om du inte litar på mig till 100 %. Jag vet inte vad jag kan göra mer än att finnas till.

Anonym sa...

ni gör redan allt, ni e grymma!