lördag 25 oktober 2008

Akuta mobila teamet

Det gör mig arg att Dr.Gustav säger att jag kan ringa akuta mobila teamet när jag mår dåligt.

Det är inte det jag behöver. Jag behöver inte någon som daltar med mig för att jag inte ska ta livet av mig eller för att jag inte ska vara så jävla ledsen.

Jag behöver någon jag kan gå till regelbundet. Jag pallar att gråta och skrika en hel kväll utan att ringa nått jävla akut team, jag pallar det, Om jag vet att det här är tillfälligt, jag mår så här nu men jag jobbar på att det kommer bli bättre. Att ringa ett jävla akut team en kväll för att jag är lite ledsen löser ingenting.

Jag vill göra det här påriktigt. Jag vill bli av med all den här skiten och kunna gå till mataffären utan att bli ett monster. Jag vill kunna sova utan att vara orolig över vad som händer när jag blundar. Jag vill kunna duscha med duschdraperiet för. Det akuta mobila teamet kan inte hjälpa mig med det, det vägrar jag att tro.

Det akuta mobila teamet säger till folk: lägg ifrån dig kniven nu, du vill inte det här, Du är värd att må bra. Prata med mig. Duktig idiot. ingen ska dö ikväll. Det är vad jag tror, trots att jag inte har någon erfarenhet av något akut dygnet runt jour team, och jag planerar inte att skaffa mig det heller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch! Va jobbig situation du hamnat i!
Jag beklagar att du inte får rätt hjälp):
Men för mig och min Gubbe kommer mobila teamet bli en enorm hjälp. Min gubbe har malignt melanom (hudcancer) och nu slipper han träffa olika doktorer utan har alla på plats som kommer hem till oss. Jag tycker det borde lyssna på vad du vill ha för hjälp och inte bara säga ring hit eller dit!
Stå på dig och hadetbäst kram Ammie
http://www.ammie035.st