måndag 27 oktober 2008

Innan john blund kommer kommer djävulen.

I natt var en jävla helvetes natt. Jag var så sjukt rädd, och jag kunde inte se någonting även fast jag hade ögonen öppna. Jag var helt övertygad att det var någon eller några som rörde sig runt omkring mig och försökte komma åt mig. Jag satt och slog med en kudde runt omkring mig för att få bort dem. Självklart så var det ingen där, men jag var övertygad om att det var det.

idag är jag ledsen över att det inte blivit bättre. Ledsen över att jag kan få sånna psykbryt att jag tror att det är folk i lägenheten även fast jag egentligen vet att det inte är det, så blir jag alltid så rädd att jag är säker på att den här gången är det påriktigt.

Jag funderar på att hämta ut medicinerna på apoteket iallafall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fundera gärna lite till på det tills du kommer på att det kanske är en bra idé. Sen håller du dig borta från alkoholen...