tisdag 11 november 2008

Ups and downs.

Nästa vecka.. vi hoppas på nästa vecka. Eller kanske kan vi tänka att med en dålig början på veckan så kan det förhoppningsvis bara bli bättre. Jag ska sluta räkna dagar nu och bara göra mitt bästa. Jag har i och för sig aldrig slutat göra mitt bästa men ibland blir det två steg bakåt och ett steg frammåt. Jag antar att det är så det måste få vara.

Idag fick jag brev ifrån psykiatrin här i Sumpan att dom fått remissen och min självanmälan och att dom kommer höra av sig angående en tid.

Jag har börjat jobba 50% nu och det är tyngre än jag förväntat mig. Samtidigt är det roligt att vara tillbaka. Idag började jag nära på gråta över att ett löshår trasslade sig. Ett löshår som inte skulle användas till någonting utan som bara skulle kollas över... Stabil tjej.

I natt somnade jag 05.30. Min väckarklocka ringde 07.00. It sucks. Kanske kan jag skylla mitt nära-på-gråtande på min sömnbrist.

Imorgon är en annan dag.

Inga kommentarer: