torsdag 13 november 2008

I min pillerburk.

Jag har haft en jobbig vecka. Jag vet inte vad det beror på, kanske att jag nu jobbar 50%, kanske att jag mådde så bra förra veckan så att jag tar det så jävla hårt när jag mår lite sämre igen..Kanske är det sömnbristen som tar ut sin rätt...Eller kan tänkas att det är mina besök hos kuratorn som gjort mig lite nedstämd. I vilket fall som hellst är det jävligt kämpigt nu, och 250gånger om dagen tänker jag att nej, nu pallar jag inte mer...

Det är inte alls likt mig att tänka så, och när den tanken gått över så biter jag såklart ihop och tar tag i det där som nyss verkade så omöjligt... Men tanken har ändå varit där och den återkommer...

Överlag så mår jag bättre nu. Jag är gladare och piggare för det mesta men när jag mår dåligt mår jag istället riktigt dåligt. För varje gång jag råkat ut för dom här dalarna så har det blivit värre och värre. Det skrämmer mig, och gör att jag går runt och oroar mig för att må så här dåligt... Därför har jag bestämt mig för att börja äta dom ångestdämpandetabletter som Dr.Gustav tycker att jag ska äta.

Idag gick jag till apoteket för att hämta ut dem. De ligger i en förpackning om 14stycken och jag ska äta dem varje dag. Ville man inte ta livet av sig innan man hämtat ut de här tabletterna så är chansen jävligt hög att man vill göra det efteråt. 660 jävla spänn gick det på.

Som sagt, jag har haft en jobbig vecka, och hoppades att detta skulle vara en del av min räddning. Men så jävla ångestdämpande vet jag inte om man kan kalla det!

Inga kommentarer: