onsdag 12 november 2008

Back in the days..

Jag har börjat en ny vana. Varje morgon börjar jag med att lyssna på R.E.M - Everybody hurts.

Känns som jag kastats tillbaka till högstadiet, lyssna på R.E.M och ha ätstörningar. Men det är jävligt skönt att börja dagen med den låten. Det är en jävla pepp låt. Inte sorglig nånstanns.. Bara "kom igen nu, sluta fjanta, kör på nu.."

Just nu är jag så jävla trött. Mina nya vanor med att träna och jobba fungerade fint nät maten funkade okej. Så fort den delen skiter sig så orkar jag inte alls.

Så idag gör vi ett nytt försök mina vänner. För någon timme sen fick jag gå upp och äta ett ägg för att jag var så slut och mådde så illa av det. Nu tänker ja satsa på lite gröt innan jobbet. Morgonens joggingtur har jag ställt in. Helt dum är jag inte. Gröt och armhävningar får det bli.

http://www.youtube.com/watch?v=ioAQTwc8Oas

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är stark stumpan, tänker ofta på dig..lovar att jag snart ska komma och hälsa på dig..ge dig en klapp i baken!puss josse

Hårtrollet! sa...

åh! va glad jag blir! saknar dig! du måste komma å hälsa på!