torsdag 13 november 2008

Bio

Jag har lagt mig till med en vana. -att gå på bio jävligt ofta. Nästan en gång i veckan går vi på bio, jag och en grabb. Så köper vi varma chips och popcorn. För varje gång vi gör det här så går det bättre och bättre. Jag slutar tänka så mycket på det. Jag hatar att äta bland folk, och speciellt tillsammans med en grabb jag gillar... Det får mig att känna mig ful och fet.. Men den här grabben gör det så lätt.. Och fan vilket freak jag är - jag har träffat en grabb som gör det lätt för mig att äta... Varje gång jag tuggade på ett chips tänkte jag i och för sig att det var rent fett jag tuggade på, men bortsett från det så var det inga problem. Inte en enda gång tänkte jag att jag störde resten av människorna i salongen genom att äta. Inte en enda gång tänkte jag att den här grabben nog tycker att jag borde ut och springa istället för att äta chips. Istället tänkte jag att fan va trevligt det här är. -Torsdagsbio med en trevlig karl som inte får mig att tycka att jag har dålig självdiciplin för att jag äter några varmachips. Övning ger färdighet mina vänner!

Det är jävligt jobbigt nu, men armhävningar hjälper mot det mesta har jag märkt.!

Inga kommentarer: