söndag 9 november 2008

Mini-seger!

Jag har klarat en vecka nu!

Conny är ett sånt jävla stöd! Vi pratar jätte mycket om mat och träning, och han har så sund inställning och säger sådanna bra saker! När jag börjar tänka lite fel så påpekar han det för mig, och först då inser jag att jag hela tiden försöker lura in mig själv på saker som inte är så hälsosamma. Det är jävligt skönt att Conny säger åt mig att jag ska äta, och att jag ska äta mycket oftare än vad jag gör.. för nu är det Connys "fel" att jag äter och jag behöver inte ha samma ångest, och nu har jag klarat av en vecka av ätande!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så härligt Frida! Kämpa på! //Madde

Anonym sa...

Härligt! Blir glad när jag läser din blogg, iaf de senste inläggen som har en sådan positiv anda. Om jag fattat det rätt. Jag tänker på dig!

Hårtrollet! sa...

Jag kämpar på, och just nu är det så jävla kul så det är inte svårt alls!