tisdag 4 november 2008

Frida goes yoga.

Imorgon ska jag på bikramyoga.
Jag simmar nästan varje dag nu, och tar mig en powerwalk lite då och då. Det gör stor skillnad, mår mycket bättre sen jag började med det. Jag blev jätte glad när min kompis Hans hörde av sig och frågade om jag ville med på bikramyoga. Det är yoga som utförs i ett varmt rum. Jag är stel som ett kylskåp och stressad som skrämd höna, så jag tror det kan va bra för mig. Vi ska köpa 10dagars kort och köra järnet en vecka framöver nu. Jag tänker att kanske kan detta få mig att sova bättre om nätterna. Kanske kan detta göra att jag blir att må ännu lite bättre. Dessutom tror jag att det kan hjälpa mig att nå mitt mål, att bli het som fan till jul utan att sätta fingrarna i halsen. Jag har klarat 3dagar nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va glad jag blir! Jag är stolt över dig.