lördag 8 november 2008

Dr gustav - Quality Care, riddargatan.

Mötet med Gustav gick bra. Han säger att jag nästan varit inne i en psykos. Jag vet inte vad det är, men oavsett, så vill jag inte dit igen.

Han skrev av dom antidepresiva.. (jag äter dom ju ändå inte) och så sa han något mycket märkligt: Jag måste ju alltid börja med att skriva ut sådant här, även om jag kanske inte alltid tror på det själv, men jag ska ge dig ett annat förslag nu.. Sedan skrev han ut ett papper om akupunktur.

Han var glad över att jag simmar, går med stavar och har börjat på yoga. Han tror att det gör mig gott. Jag vet att det är det bästa jag gjort på länge.

Nästa inbokade möte med Gustav är om sex veckor. Resten av året nu ska jag jobba 50%.

Jag mår bättre än jag gjort på länge, och jag har inte satt fingrarna i halsen på en vecka. Igår grät jag mig till sömns, vilket kanske låter som något dåligt, men för mig är det en stor jävla lättnad att kunna gråta igen.

När jag mår dåligt mår jag riktigt dåligt, men däremellan mår jag helt okej, vilket är våldigt skönt. På måndag ska jag träffa Birgitta igen. Jag jobbar på förfullt med mina hemuppgifter.

Inga kommentarer: