tisdag 30 september 2008

Roadkill är också ett djur.

Redan när jag vaknade imorse så kände jag mig gladare än jag brukar, och det har bara fortsatt. Jag går runt och känner mig så sjukt söt, glad och sprallig. Jag känner igen mig själv. Sedan kollar jag mig i spegeln och ser att jag inte alls är så där söt som jag känner mig, min hy är fortfarande kass, och mitt hår är torrt och jävligt, men det gör ingenting, för det brukar vara tvärs om. Den senaste tiden har jag gått omkring och känt mig, trött, tråkig och ful, när jag har kollat mig i spegeln har jag sett att jag inte är i närhetan av att vara så ful som jag känner mig, att jag faktiskt till och med kunnat se riktigt bra ut, men det spelar ingen roll hur man ser ut om man inte känner sig bra. Så det gör ingenting att jag ser ut som roadkill idag, för jag känner mig som ett jävligt snyggt och optimistiskt roadkill!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha! underbart!

Anonym sa...

Du är alltid söt.Världens vackraste prinsessa ju, eller hur? //Madde

Anonym sa...

Underbart tänkt!!