tisdag 23 september 2008

-En grillad biff med bea, utan ångest, tack!

Varje gång jag äter någonting som jag blivit riktigt sugen på så blir jag så sjukt äcklad av mig själv efteråt för att jag ätit det, och ännu värre.. njutit av att äta.. att jag måste straffa mig själv.,
Antingen genom att tycka riktigt illa om mig själv som varit så svag.. eller helt enkelt få det ogjort och sätta fingrarna i halsen.

och det här beteendet är inget konstigt för mig.. det är som att tvätta händerna innan man käkar, eller borsta tänderna innan man går och lägger sig. Förstå vad konstigt det kommer bli om jag kan sluta bete mig så här., Jag kommer antagligen gå omkring och känna att jag glömt något.,, eller så kommer jag bli så jävla dryg.. gå omkring och tycka att jag måste belöna mej själv.. att jag förtjänar att äta.. att jag är värd ditten och datten,..

fan, ja kanske har det ganska bra ändå som jag har det nu..

Inga kommentarer: