tisdag 30 september 2008

Psykiatriskamottagningen, Gagnef. forts.

Efter en natt av mardrömmar var det ganska skönt när väckarklockan ringde i morse. Eftersom jag inte hört något ifrån den man på psykiatrin som lovat att återkomma till mig, så gick jag upp i morse för att själv ringa och kolla vad som händer, eller i det här fallet inte händer. Efter 15min svarade en tjej. Jag presenterade mig, berätta allt igen, att jag behöver en remiss från Dalarna... Hon tyckte att det var konstigt att jag blivit hänvisad till dem -Här finns ju ingen läkare, sa hon och lät fundersam. Hon berättade att alla satt på en konferens just nu, men att hon skulle gå in dit och fråga sig för. Äntligen pratar jag med någon som verkligen verkar vilja hjälpa till. Hon lovade att hon själv, eller någon som vet mer ska återkomma till mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad stark du är som fortsätter kampen om remissen! =D