torsdag 25 september 2008

Psykiatriskamottagningen, Gagnef.

När telefontiden började kl.08.15 hade jag redan ringt en hög med gånger. Jag ville inte riskera att få vänta tills på måndag innan något mer händer i den här utdragna processen. 08.17 svarade en man. Jag presenterade mig och berättade varför jag ringde.. börjar bli van att berätta min historia nu.. förväntade mig att han skulle koppla mig vidare till någon annan så att jag skulle få berätta det hela igen, men istället började han ställa frågor. YES! Jag pratade med rätt person! -Han skulle kolla upp hurvida CAPIO, som är det stället som jag blivit anmäld hos, har något avtal med landstinget Dalarna. Jag talade om för honom att ett sådant avtal finns, Han bad att få återkomma...

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad har hänt i helgen då, gått bra eller ej? verkar vara en intressant början på en bra blogg så du får gärna fortsätta skriva :)

Hårtrollet! sa...

tack för det! jag kommer fortsätta skriva så länge som jag känner att det finns något att berätta om.. typ hur kasst det är med sjukvården när det ska ta månader att få en jävla remiss..! men skamm den som ger sig! =)