tisdag 23 september 2008

Once again, Hur tänkte dom?

Min läkare har skrivit ut flera mediciner till mig. För att dämpa oro, för att kunna sova, antideprisiva, och så vitaminer.

Jag har inga som helst problem med medicinerna. Det enda som skrämmer mig är vitaminerna.
Jag har fått förklarat för mig vad som händer om jag tar antideprisiva tabletter - jag kan först bli att må sämre.. men på längre sikt kommer dom hjälpa mig att må bra.
tabletterna mot oro - kan hända att jag känner mig lite trött.
Somndroppara: trött, lite dimmig...
Vitaminerna: Nada.. Va fan händer om jag tar vitaminerna? Blir jag pigg, kommer jag orka tänka mer.. dvs oroa mig mer.. blir jag tjock.. Och återigen.. Om jag nu får vitaminer för att jag inte behåller maten.. vafan är det som säger att ja kommer behålla vitaminerna?

Inga kommentarer: