fredag 6 mars 2009

Next step.

Jag var hos min läkare på psykiatrin idag. Jag ska läggas in nästa vecka. Måndag eller Tisdag.
Vi pratade även om elbehandling/elchocker.

Han skrattade åt mig när jag frågade om jag kommer bli tvungen att äta maten dom serverar där. Jag skrattade inte.

Känns skönt att jag ska läggas in. Och skrämmande. Men oavsett så känns det som rätt beslut.
Elbehandlingarna har jag heller inget emot. Har pratat med tjejer som får den behandlingen så jag visste redan var det var.

I helgen fick jag lova att vara med min familj. Det var ju ändå det jag hade planerat så det funkar fint för mig. Vi kommer bra överens jag och min läkare.

Nu väntar tåget mot dalarna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att det kommer att gå bra för dig när du läggs in! Och såklart att du blir att må bättre!
Kram!/Madde

Anonym sa...

Elchock är den klart mest effektiva behandling man kan få mot depression hoppas det funkar för dig! Kämpa på!