fredag 27 mars 2009

Mina hjärnspöken.

Sist jag var på Stockholms Centrum för ätstörningar så fick jag lova att inte använda laxermedel mer. Det löftet har jag hållt, men nu när jag snart ska åka iväg för möte nummer två vet jag inte om jag klarar att hålla det längre... Jag är så grymt rädd för om jag kommer att få väga mig idag.

Jag vet att man inte kan gå ner i vikt av laxermedel, så därför har det varit lätt att låta bli det... tills nu. Hur kan saker som det här ta upp hela min värld de stunder hjärnspökerna kommer?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara varna dig för laxeringsmedel. JAg har anorexi men har själv inte använt laxeringsmedel men jag har träffat flera som har det och en tjej var nära att få stomipåse på magen och en annan tjej får gå med blöja för hon kan inte längre kontrollera tarmen! Det är farligt att överdosera laxeringsmedel!
Hoppas du kommer få hjälp att ta dig ur den här jävla sjukdomen! Lycka till!

Anonym sa...

Tack, nu känns det lättare att avstå!