onsdag 3 december 2008

Trötter.

Jag är väldigt trött om dagarna, jag undrar om det kan vara en biverkning av tabletterna. Det är knappt hållbart att arbeta. Men jag sover faktiskt lite bättre nu än jag gjort innan.

Kan vara tabletterna, eller mina nya livsstil som ger resultat.

Istället för att ha tv:n på på kvällarna har jag radion på. Det är ändå så sällan jag kollar på tvn. Den blir bara någonting som stör. Radion lyssnar jag på och den håller mig sällskap. Jag har alltså blivit lite pensionär.

Istället för att se på tv eller sitta framför datorn när jag ska sova så läser jag lite ur min bok jag håller på med.

Innan jag går och lägger mig går jag ut och går med mina stavar.

Det är mina nya kvällsvanor som jag faktiskt gillar. Och istället för att tända lampan när jag blir rädd så går jag och lägger mig med lampan tänd och släcker den när jag är så trött att jag nästan redan sover. Väldigt smart, jag har kommit på det helt själv. *stolt*

Men trots att jag sover bättre så är jag alltså trött hela dagarna. Det känns inte värt det om det är tabletterna som ligger bakom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men det kanske är så att du har en sömnbrist som du måste ta igen, det tar nog ett tag... Ge inte upp tabletterna än. Tänker på dig. Kramar Linda

Anonym sa...

Jag håller med Linda. Kan ju dessutom vara så att om tröttheten är en biverkning så kan den vara övergående. //Madde