torsdag 12 februari 2009

Psykiatriska mottagningen Kronan, Sundbyberg.

Andra läkarbesöket på psykiatrin.

Jag ska fortsätta med mina sömntabletter som jag fick förra gången. Jag ska också ge anti-depresiva tabletter en chans till. Jag ska fortsätta jobba halvtid några dagar till, sedan ska vi ha telefonkontakt.

Vi pratade om att jag kanske borde vara sjukskriven helt. Han undrade även om jag kan tänka mig att läggas in.

Jag ska även gå till vårdcentralen och ta blodprov. Depressionen kan tydligen bero på nått som man kunde se genom ett blodprov. Eller så gör den inte det. Men känns värt att kolla upp. Åh vad skönt det vore om det var något sånt. Något som jag inte alls kunnat påverka själv.

Jag fick också ett telefonnummer till som jag kan ringa om jag behöver. Jag har väldigt svårt för att se mig själv ringa till något sådant nummer, men just dom här har tillgång till mina journaler vilket jag tycker låter bra. Norra Akutenheten - NoA akut psykiatrisk hjälp dygnet runt. Tel.nr: 08-655 58 58.

Inga kommentarer: