söndag 11 januari 2009

Tillbaka med saxen i handen.

Jag har börjat jobba heltid igen. Så det är det jag gör nu. Jobbar och sover. Hela dagen igår var jag på jobbet - kom hem kl.20.00 trots att det var lördag. - För efter jobbet var jag på en uppsättningskurs. Kanske är det dumt av mig att göra sådanna här saker när jag känner att jag egentligen inte orkar, men jag blir ännu mer stressad av att låta bli.

Sedan jag kom hem från jobbet igår kväll har jag inte gjort någonting. Jag har verkligen inte energi till att göra någonting annat förutom att jobba. Jag sitter här i soffan och gör absolut ingenting. Jag orkar inte ens gå och hämta telefonen för att läsa det sms som jag hörde att någon skickat till mig för två timmar sedan...

Precis så var veckan innan jag började jobba oxå. Jag gjorde absolut ingenting och låg mest i soffan. Kände att om jag rör mig det minsta så kommer jag inte orka med att jobba.

Så det är så mitt liv ser ut just nu. Allt med maten går åt helvete men det skiter jag i. Nu går jag in för att jobba och skiter i allt annat. Jag klarar inte att både jobba och försöka äta som jag borde. Jag försöker visserligen, men jag får inte ihop det så jag försöker låta bli att tänka på det.

Nu spelar jag vanlig ett tag. Jag längtar efter att få min vanliga lön igen. Att om jag behöver oroa mig över att jag inte har pengar så vill jagatt det ska vara för att jag shoppat upp dem eller roat mig för dom. Inte lagt dem på psykologbesök och mediciner....

Tyck att jag är en trög brud som tänker fel, men jag orkar inget annat just nu.

Inga kommentarer: