onsdag 14 januari 2009

Jag tror jag hade fel.

Det är inte sant det här med att jag inte orkar kämpa för att må bra längre. Jag gör det hela tiden. Ofta skriver jag någonting här och sedan när jag själv läser det så slår det mig att det är just så som jag skrivit och först då när jag blir medveten om det så blir det så mycket lättare att göra någonting åt det.

Tex har jag sedan mitt senaste inlägg
1. lunchat med vänner och arbetskamrater.
2. haft en kompis som sovit över hos mig.

Så här håller jag på hela tiden, När jag väl blir medveten om något som inte är som det borde så försöker jag ändra på det. Så jag tycker faktiskt att jag visst försöker må bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det gör inget om man inte orkar kämpa aktivt hela hela tiden. Särskilt inte när du börjat jobba heltid igen efter en sjukskrivning där du inte fått nån riktig hjälp. Du är jätteduktig! //Madde

Anonym sa...

Precis vad jag oxå sagt! Det viktigaste är inte att kämpa hela tiden, det är att inte ge upp helt. Och det kan ingen anklaga dig för. Håller med föregående talare: Du är jätteduktig! Kram Linda