måndag 3 juni 2013

Ibland vill jag bara ha en hemlig blogg. Skriva saker som jag känner nu, få gensvar för det och sen inte behöva stå för just det inlägget några dagar senare.

Det finns ett forum för bipolära.. det fungerar just så.. Högre toleransnivå än på övriga forum, alla vet vad för människor som finns där och hur det fungerar med ups and downs, och alla andra svängningar däremellan och där utöver... det blir såklart en del bråk när folk i olika lägen tar saker på olika vis, men alla har ändå överseende och det blir tillslut alltid bra, alla stöttar varandra.... den sidan har legat nere länge... nu fungerar  sidan igen sedan någon dag men har blivit en betalsida, det har jag inget emot, jag har bara inte registrerat mig igen och gått med sedan den gjordes om... och jag trodde kanske inte jag skulle behöva det på ett tag... men det var igår. Idag är en annan dag.




Inga kommentarer: