tisdag 20 april 2010

Något att se fram emot

Imorgon ska jag på dejt. Håll tummarna för mig. Det är alltid svårt att hitta kärleken, men när man inte mår bra så blir det en ännu större utmaning. Precis som det blir att vara ensam också...

Jag tror att det kommer gå bra. Killen är jätte charmig. När jag pratar om hur jag mår säger han att han inte förstår, att det är precis som om någon skulle förklara för honom om hur det är att gå på månen. Man vet att folk har gjort det man man kan inte sätta sig in i hur det är...

Jag tycker att det är skönt att han inte förstår. Han är en kille som aldrig har haft några liknande problem själv. Sådana människor vill jag umgås med och en dag hoppas jag vara så själv. Man blir som man umgås, sägs det ju.

Imorgon ska jag umgås med honom..!

1 kommentar:

Mella sa...

Oooh vad spännande!! =D

Jag håller tummarna för Dig!